fredag 17 augusti 2007

VIND !

Idag blåser det!

Tyvärr sitter jag fast på mitt jobb och kan endast drömma mig bort till havet och den fantastiska surfing som vädrets makter förmodligen bjuder på idag.

Jag trivs fruktansvärt bra på mitt jobb, men sådana här dagar är det ren tortyr att vara här.
Om det åtmistone hade kommit in ett jämt flöde av köpsugna kunder så hade tiden gått lite fortare och min uppmärksamhet på de olika vindmätarna som ligger ute på webben hade vart mycket mindre.

Jag skall försöka komma loss prick klockan 18.00 och dra ner till surfet, men som vanligt kommer vinden att avta precis när jag kommer fram till spoten och skall rigga grejjorna.

Då påbörjas nästa plåga när man skall höra på hur alla med innestående flextid berättar att dagens surf var årets bästa.... Jävla avskum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar