tisdag 16 december 2008

Det är jobbigt när.....

.... saker man stoppar in i öronen inte följer med ut.
För en stund sedan petade jag in en penna med ett litet suddigummi på toppen i örat. När jag drog ut pennan satt inte suddgummit kvar på toppen.
Just nu undrar jag vart det tog vägen för jag kan inte hitta det någonstans. Jag hoppas att det inte sitter fast kvar inne i örat i något skrymsle. Det kommer bli skitpinsamt att förklara för doktorn att Jag, 30 år, inte har vuxit ifrån att peta in föremål i öronen....

Jag har försökt att titta in i örat genom att ta kort med min digitalkamera, men tyvärr är det skitsvårt att sikta rätt in i örongången, så jag sitter här i min ovisshet.
Kl:17.00 så skall Jennie komma förbi och hämta Ella. Då skall jag passa på att be henne ta en titt i mitt öra i jakten på det försvunna suddgummit. Det kommer hon säkert uppskatta, vi gör alldeles för lite saker ihop.
Hon är en bra människa som har stått ut med mig så här länge. Vi firar 10 års jubileum den 18 December. Då skall jag erbjuda mig att titta i hennes öra efter suddgummit även fast risken att det skulle ligga där är mikroskopisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar