torsdag 22 januari 2009

Bjud en man på strippklubb så har han kul för en kväll, Ge honom en strippstång så har han kul resten av livet!

Igår när jag kom hem från jobbet lös en liten strimma av glädjens ljus på mig. Ljuset slukades dock snabbt av det stora svarta hålet "VERKLIGHETEN".
Jennie hade under dagen knallat iväg till Harald Nyborg och köpt det jag önskade mig både i 30-års present och i julklapp men som jag inte hade fått någon av gångerna.

Min efterlängtade strippstång låg i ett paket i vardagsrummet... ÅÅÅÅÅ som jag hade längtat efter dagen då jag skulle bli ägare av min alldeles egna strippstång.. Jennie har hela tiden ställt sig undrande till vad jag igentligen skall ha strippstången till eftersom hon klart och tydigt har förklarat att hon ALDRIG kommer snurra runt den.
Men i min fantasi hade jag redan blocket-annonsen klart för mig...

" Är du en blond tjej i 20-års åldern med fördelaktigt yttre som länge har velat prova på att dansa kring en strippstång, men inte har den stora lyckan att själv ha en stång hemma. Då har jag lösningen. Jag erbjuder fri tillgång till strippstång, samt ärlig bedömning av din prestation. Träna hur mycket du vill i hemmets lugna vrå, utveckla din talang och ha kul samtidigt! Tveka inte att slå en signal !! "

Stången packades upp och allt fanns med. Stång, strumpebandshållare samt 20 st "Pole-dancing-dollars". Jag var LYCKLIG!
Snabbt satte jag igång med monteringen och några tjillevipp senare stod den där i all sin prakt, blänkande, skinande och sensuell.Lyckan var dock kortvarig, redan vid inspektionen av stången hördes vid tredje rycket ett oroväckande "Knäck!!!" och en av svetsarna i takfästet hade gett med sig. Stången var sönder och i det skicket vore det rent ut sagt oansvarigt av mig att låta något stackars ovetande flickebarn att snurra kring den. Ångesten återvände, kramade om mig, kvävde mig......

Ella förstod min olycka och krängde snabbt på sig strumpebandet i ett desperat försök att dämpa mig sorg över den förlorade stången och alla drömar som gått i kras. Hon är söt, men det är inte riktigt "my cup of tea" så att säga....


Hennes försök att muntra upp mig kändes bara patetiska... Jag dämpade min sorg genom att svepa ett helrör ABSOLUT och gråta mig till sömns.
Nu återstår det bara att invänta 34-åringens återkomst från Buenos Aires om ett par månader.
Han har tillgång till svets och med lite tur och en smula mirakel så kanske han kommer kunna laga min fina stång så att den kan fullfölja sitt syfte att vara en fast punkt i tillvaron för lättklädda tjejjer.

9 kommentarer:

  1. VÅGA byt ut stången dååååå // Tess

    SvaraRadera
  2. Det är ingen idé att byta ut den för nästa stång kommer säkert också ha dåliga svetsar... Nej, det som krävs är en ordentlig förstärkning i tak och golvfästena innan jag kan publicera min annons på blocket.

    SvaraRadera
  3. jag ser fram emot att se DIG svänga ett par varv i stången micke.... =) hihih

    ja stången e väl säkerligen gjord i kina Å kvalité e ju inte riktigt deras "Cup of tea"

    SvaraRadera
  4. Det verkar som att den är tillverkad i tyskland, men helt säker är jag inte...
    Hur som helst... Om jag inte får ordning på denna stången så köper jag en från http://www.poledance.nu På ett eller annat sätt skall jag ha en stång hemma!

    SvaraRadera
  5. men finns inte den mest använda stången i partille kvar då.... wunsch har väl inte sin uppe nu....

    SvaraRadera
  6. I WILL FIX IT!!!!! Haha! Det svetsar vi uber lätt senare i garaget!!! Mvh 34åringen

    SvaraRadera
  7. finns den fortfarande att köpa? mvh therese
    svara gärna på min hotmail. tettejag@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Tufft med strippstång hemma. Skaffa en ny och ta väl hand om den. =D

    SvaraRadera