fredag 16 januari 2009

Det var bättre förr....

Grått Nytt Hår 2009!
Nu är det kallt, fruktansvärt kallt!
Det är så kallt att jag på allvar fundera på att uppsöka en närliggande sjö, hugga upp en vak i isen och hoppa i.... bara för att värma mig.
Jag är inte skapt för att hantera minusgrader. Jag gillar inte att skrapa bilrutan. Jag gillar inte att behöva klä på mig tjocka vinterkläder och jag tycker definitivt att folk överlag ser för taskiga ut på vintern. Tur att det är mörkt större delen av dygnet så man slipper se hur eländiga folk ser ut. Idag är det fredag och jag borde vara glad men det är jag inte för det är vinter.
Det var bättre förr!


FEST

FÖRINTELSE

1 kommentar:

  1. kan bara smålee här i Buenos Aires...jag sitter inne och gommer mig ifån solen som steker oss just nu! +40c och så hog luftfuktighet att kackerlackorna har simringar på sig!

    SvaraRadera