onsdag 27 januari 2010

Min stöld

En  immigrant från Polen gick in i en polisstation i New York för att rapportera att hans amerikanska fru planerade att döda honom.
Den vakthavande polisen blev intresserad av detta, och han frågade, "Hur säker är du på att hon ska döda dig? Har hon hotat att döda dig?"

"Nej, svarade den nervösa invandraren.

"Hörde du henne berätta det för någon annan att hon ska döda dig?"

"Nej"

"Har någon berättat för dig att din fru kommer döda dig?"

"Nej"

"Varför tror du att hon kommer döda dig?" frågade polisen.

"Jag hittade en flaska på byrån och jag tror att hon kommer förgifta mig!"
Han räckte polisen den misstänkte flaskan.

Polisen tog en titt på etiketten på flaskan och började skratta högt.

Invandraren blev upprörd och sa,
"Vad är så roligt? Kan du inte se att etiketten på flaskan så står det 'Polish Remover'?!"

2 kommentarer:

  1. efter din goda ide om att göra en följetång med dina kommenterare, cherin&mohammeds lovord och din trevliga kommentar du gav mig är jag nu en läsare till dig. keep up! :)

    SvaraRadera
  2. Fast nu var det mer west coast riot jag funderade på ;) att Peace and love har rätt nice upplägg i år, det visste jag x)

    SvaraRadera