måndag 4 augusti 2008

Lördagens efterlängtade redogörelse.

Jag vet, jag vet.... Jag skulle bloggat igår, men jag orkade helt enkelt inte!
Alla otåliga själar som har mailbombat mig och frågat vad jag igentligen höll på med i lördags skall nu få sina sinnen stillade.
Jag, Jennie, Carina och 34-åringen åkte på MC Fest. Vi kom dit lagom för att se andra hälften av Buckshots spelning. Gustav, trummisen, som jag och Jennie har umgåtts med förr i tiden var så packad att han knappt kunde stå... Men spela.. Det kunde han!Efter spelningen knallade jag och Jennie fram för att hälsa på honom, men han verkade inte känna igen oss... Det var förmodligen en kombination av mängder av alkohol samt att det var 3-4 år sedan vi sågs senast som var orsaken till det...
Resten av kvällen ägnades åt att dricka öl, titta på folk som blev tatuerade, hälsa på folk, ta kort, dricka öl, ta kort på MC klubbens närmaste grannar som hade blivit inbjudna till festligheterna. Innan vi åkte hem köpte jag en bok om en välkänd MC-klubb samt samma klubbs supporter klistermärke. Jag har inget larm på bilen men jag har hört att sådana klistermärken funkar bättre än larm om man vill ha sin bil ifred. Här kommer ett litet urval av bilder från kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar