tisdag 26 augusti 2008

Lunchtimmen är karaktärsdanande

Sitter på kontoret, mittemot min arbetskamrat. Jag väntar på att klockan skall bli 13.00 så det är dags för nästa nutrilettpåse. Han har vart iväg och hämtat en 150 grams Sibylla-burgare med allt på, extra pommes. Denna måltid förtär han långsamt. Han har hållt på i 45 minuter. Tar en tugga och lägger ifrån sig burgaren för att surfa lite på nätet. Sen tar han sats och sträcker sig igen efter burgaren... men ångrar sig och låter fingrarna vardra iväg över pommesbrickan. Ett pommes väljs ut med omsorg, doppas i ketchup och förs långsamt in i munnen med ett ljudligt smackande... sen är det dags för colan, slösurf på nätet och sen ytterligare ett bett på burgaren... Dagens fråga lyder: "Är Reidar självmordsbenägen?" Jag håller ju för fan på att förvandlas till en Resident Evil Zombie, modell: "ELAK", ser han inte det??!!

1 kommentar:

  1. Själv sitter jag Å undrar om det skall bli en Kebabrulle eller en runda förbi Allum Å snaska i mig ett Maxmål....fan deras dippsåser e så goda....mums
    E kämpa på nu, efter denna nuttra svängen så får vi ta tagi ditt nikotinbegär.....;)

    SvaraRadera