fredag 5 februari 2010

Uppdrag:Limpa – Status: “Utfört”

P2050090 (2)

Jag har fullbordat mitt uppdrag. Limpan är bakad, och provsmakad. Om jag skall betygsätta min limpa så ger jag den 5 brödrostar av 5 möjliga.

Helt fantastiskt, att jag kunde baka, det trodde jag inte, jag upphör aldrig att förvåna mig!

Om ni också vill prova på att baka så står receptet i förra inlägget. (Bli inte ledsna om ni inte lyckas lika bra som jag, alla kan inte kunna konsten att baka, så är det bara)

Tills nästa gång,… Lev väl, och må maskarna inte frodas i er grönsakssallad!

4 kommentarer:

  1. Jag lyfter på kepsen och säger grattis - bra jobbat. :)

    Jag har oxå haft det där problemet att brödet fastnar i formen då och då. Så nu tar jag alltid det säkra före det osäkra, och använder både smör och ströbröd i smörjningsprocessen.

    SvaraRadera
  2. Var med och tävla om spotify invites på min blogg! :)

    SvaraRadera