torsdag 22 april 2010

Jag kommer nog fan fixa det här....

Hela dan har gått som på räls, jag känner att jag börjar få koll på grejjerna som värsta fack-mannen. Jag rekommenderade en tant som tänkte köpa en säck cement för att använda som akvariesand att det kanske inte var världens bästa idé och gav henne adressen till närmaste zoologiska butik som jag trodde kunde ha mer passade produkter.
Hon blev glad för att jag hade varit hjälpsam. Jag var glad för jag tyckte det var roligt att hon ville ha cement i akvariet. Sen stod jag och tantens son och skrattade åt två fastbundna pudlar utanför butiken som var i full färd med att föröka sig.

En av anledningarna till att jag började skriva den här bloggen var att jag ville föreviga min fylle-dikt "Tetris-ismen". Min alldeles egna "-ism". Jag kan bara konstatera att det är många raka klossar nu och känslan som infinner sig är ungefär som refrengen vid 0,55 i Melpo Menes fina låt "Hello Benjamin", Ett riktigt gött gung helt enkelt :)


Ha det gott allihop :)

1 kommentar:

  1. Raka klossar is the shit. :)

    Bra jobbat med nya kneget. Sa ju att det skulle gå galant. ;)

    SvaraRadera