onsdag 25 juni 2008

Gästblogg för West Coast middle Aged Punks

Tja

Mikael frågade om jag ville skriva lite och mitt ego är fortfarande svullet efter det där miraklet för 31 år sen när jag föddes och hurra änglarna trumpetade i himlen, ett till mongo på planet earth. Så jag skriver lite.

Blogga är att yacka lite om det mest omedelbara. Idag består det av en tömd keg (som hotade att störa min nattsömn), utbyte av livserfarenheter (Micke hade några seriösa stories som inte passar fyllebloggaraxel och några oseriösa om att lura folk med laserpenna, jag hade lite tomt skryt och grej om en tysk i röda hängselbyxor, han ville kallas för Määx fast han hette Jürgen), trädklättring, skräpmat, gräsmattehäg med Partillefolk och en alldeles för sjuk Jenny. Och vi drack öl. Inför imorrn. Redundant.

Jag provar Resorb idag för första gången. Vad är eg poängen med att kissa ut all vätska man häller i sig? Jag kunde gott ha behållit en 10 procent. Men nej, det måste till medicin för det. Kanske blir cocktail på Resorb och 3 sorters allergiskit och nånförkylningspiller som Micke tvingade i mig för mycket.

Det återstår.

Att se.

Fortsättning följer.

/Axel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar