torsdag 17 juli 2008

Hurra för FRA-lagen!

Många bloggare är upprörda över FRA-lagen i dessa dagar.
Jag skiter i om jag blir kartlagd. Eller.... Det gör jag inte alls...
Kartlägg mig gärna och skicka sedan hem hela materialet i en snyggt ihopbunden mapp. Jag antar att jag inte behöver skriva ut min adress för den har ni förhoppningsvis redan.

Jag behöver hjälp med en seriös kartläggning av mig själv för jag har fan ingen aning om vad jag sysslar med på helgerna, så det kan bli intressant för bägge parter.

Om ni har tid och lust att rota lite i arkiven så är jag även extra nyfiken på vad jag sysslade med under perioden 1998 till 2000, för den tiden känns riktigt suddig...
Jag vet att det kanske innebär väldigt mycket extrajobb för er men ni kanske kunde starta en blogg om mig och mina upptåg, så slipper jag skriva mer själv, för det är väldigt jobbigt skall ni veta, ibland får jag skrivkramp.

Well, lycka till med er nya fina lag och tveka inte att ringa om ni behöver hjälp med något eller om det är något ni undrar över...

3 kommentarer:

  1. Vi har dig redan under bevakning!

    SvaraRadera
  2. Shit! FINNS ni på riktigt :O

    Tack för visat intresse.

    Jag läste på er hemsida att ni har 650 anställda..
    Skulle ni kunna göra mig en stor tjänst?
    Om alla som jobbar hos er tittar in på min blogg från olika datorer och IP-adresser, så blir det mumma för min besöksstatistik.

    Ni kanske kan skicka ett internt mail om detta så att ingen missar att göra det?

    Tack på förhand
    // NN4AN_Mike

    SvaraRadera
  3. haha, skön idé! Låt FRA fylla i alla minnesluckor, haha! det är väl det om duger till antar jag, haha xD

    SvaraRadera