onsdag 2 juli 2008

En liten fiskeberättelse och länken till en Kul blogg...

Var ute och fiskade idag, men fick bara småfisk.
Upptäckte till min stora förvåning att jag är grymt attraktiv, för knott.
Väl hemma rannsakade jag mig själv i duschen och upptäckte till min stora fasa att en fästing hade klättrat upp hela vägen längst med mitt ena ben.

Nu satt den fastklamrad för glatta livet i ljumsken och såg otrevligt längtansfull ut efter att få ge mig världens minsta avsugning.... Jag skonar er från att visa korten på denna högst privata händelse.
Well, efter denna traumatiska händelse ägnades resten av kvällen åt poker på Party och pararellt slösurfande på olika bloggar.
Den ena bloggen ledde till den andra och vipps hade jag trillat in på http://www.argalappen.se/


Till min stora glädje finns det en hel skyltsektion på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar