onsdag 14 juli 2010

Homesickness

Jag börjar känna mig lite….

Jag fullkomligt älskar stagedivet som snubben gör 14 sekunder in i videon.

Förövrigt så tycker jag att det är rätt så skit att man inte ens på sjukhusområdet kan sitta lugnt och röka en cigg utan att två idioter kommer förbi och försöker sälja droger…

För min egen del så har jag inga problem att tacka nej, men det sitter säkert massvis av människor inskrivna på sjukhuset som har svårare att avstå och att då rikta in sin försäljning mot patienter som skall befinna sig i en trygg miljö känns riktigt djävla lågt tom. för langarsvinen.

Well, that’s it folks, det blev inget positivt inlägg den här gången för jag vart fan sur.

4 kommentarer:

  1. Lågvatten till och med för dom....Sätt dit dom så känns det bättre ;)

    SvaraRadera
  2. PS...Vart skulle du i din vita klänning ha pengar...eller tog dom betalt i natura?!?

    SvaraRadera
  3. Det där var ju bra konstigt.
    Personligen har jag suttit och bolmat som en get utanför flera sjukhus och ingen har ens stannat för att prata om någonting alls. Än mindre försökt dyvla på mig något...skit.
    Sura blickar av icke-rökare...det har jag fått helt gratis!

    SvaraRadera
  4. Huskatt, Det kan bero på att jag sitter och söker kontakt med ALLA. Varje person som gick förbi mig när jag satt på bänken fick ett leende och ett "hej" samt en "nick", oavsett hur personen såg ut. (Det tycker jag känns trevligt och man får oftast många leenden tillbaka). Därför kan det ha varit så att langaraset uppfattade det som att jag sökte kontakt med honom och därför frågade om jag vill köpa hash. Det kan med andra ord ha varit en ren tillfällighet och inte så att han har sjukhusområdet som sin "marknad". Jag såg dessutom bara snubbarna vid detta enskilda tillfället så det var inte som att de gick sin "Knark-krängar-rond" varje dag vid 11.00-15.00 och 19.00. Jag tycker det är fult oavsett.

    SvaraRadera