fredag 30 juli 2010

Det här är ju svinbra!!!

Fan, Ibland är spotify riktigt djävla bra! Jag satt och lyssnade på en gammal låt som jag lyssnade mycket på för länge sedan… “Fish” med “mr.scruff”.

Jag ville minnas att låten fanns med på en platta som hette “Ninja Tunes” vilket orsakade en direkt sökning på spotify. Jag hittade inte “Ninja Tunes”. Däremot fick jag upp en träff på “Tiger Tunes”…. Klart värt ett klick för att kolla upp i alla fall. Och så strömmar följande ljudvågor rätt in i örongångarna… ORGASM!

Håll tillgodo, hoppas ni blir lika förälskade i dessa digitala ljud som jag blev…

2 kommentarer:

  1. Jo du vet, jag är mer för blöjpop...okej lite green Day och sånt med iofs..jo, men det låter ok. Inte skitbra..men ok.
    Och krya på dig!

    SV: De skulle göra några fler tester, sen skulle vi få en spruta att ge sonen. Huvaligen, hoppas det aldrig händer.

    SvaraRadera
  2. Skogstomte nr:230 juli 2010 kl. 18:21

    Ganska ok tycker jag, låter som lite modern The Cure..:)

    Tror inte det blir nått skivköp, men helt ok som bakgrundsskval.

    SvaraRadera