torsdag 15 juli 2010

SKÅL!

Den här går ut till alla stackars satar runt om i världen som i motsats till mig inte har möjlighet att kunna ta sig en kall bärs närhelst andan faller på!

P7150308

Och här kommer några bilder på hundskrället som försökte klättra upp på mig av lycka efter min femdagars frånvaro. (Skulle ju kunna tänka mig att dra iväg 5 dagar till bara för att vara med om det välkomnandet igen)

P6140205

P6180334

P6080199

P2210059

P6210001

Ouuups…. Det var ju inte hundskrället, men Jennie var också lite glad :)

Well, min sjukdom börjar lida mot sitt slut vilket innebär att det snart är dags att pallra sig tillbaka till jobbet. Tyvärr kommer detta förmodligen ha en direkt negativ effekt på min inläggsfrekvens :( Synd, för det har varit riktigt kul att få skriva och att ha nåt att skriva om igen.

Ha det gott kära vänner!

Er vän i onödan. // NN4AN_Mike

10 kommentarer:

  1. Skogstomte nr:215 juli 2010 kl. 22:08

    Välkommen hem din lilla gosiga skogstomte:)

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara hemma antar jag, om inte annat bara grejen att kunna gå ut i köket och ta sig en öl :) det är inte helt fel.

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är åter i verkligheten igen. Och det verkar som att du har tagit en del kloka beslut. Inget ont som inte har något gott med sig, brukar man ju säga. :)
    Jag önskar dig lycka till med både jobbtider och att sluta röka. Det verkar vara sunda insikter.
    Dessutom ser jag fram emot åtminstone ett blogginlägg i veckan, trots att du börjar jobba. ;)
    May the force be with you!

    SvaraRadera
  4. Tack Skogstomte Nr:2. Jag hoppas att du aktar dig för barnfamiljerna och att du inte bangar för att hänga med till prästtjärn ikväll för ett kvällsdopp!

    SvaraRadera
  5. Marie-Louise: Riktigt gott, Lyxen att kunna ta en öl blir ännu mer påtaglig efter att ha träffat människor som inte haft den lyxen på 5 månader och som inte beräknas kunna ha den lyxen förrän tidigast i mitten av augusti (om allt vill sig väl)

    SvaraRadera
  6. Janne: Ett inlägg i veckan borde väl gå att lösa, om det så bara blir 100% skitsnack :D (Ingen ändrig från tidigare alltså)

    SvaraRadera
  7. Jag hade jätteskoj, verkligen! :) Såg lite av Nofx dock, fast det var när vi satt och väntade på skumdum :o Nu börjar jag bli festivalkåt igen, men vet inte om de blir nåt mer.. kanske putte i parken om jag känner att jag har råd.

    SvaraRadera
  8. Hunden ser ut att ha mycket energi! Lycka till med rökstoppet! Om du inte känner till den kan jag VARMT rekommendera "Äntligen icke-rökare" av Allen Carr. Finns i bokhandeln för ett par hundra kronor och man kan läsa den innan, under eller efter att man har slutat. Men behöver inte ens sluta, man kan bara läsa den. Inte massor med fyfy, den förklarar mest lite hur vi "tänker fel" som rökare.

    SvaraRadera
  9. Haha! Angående Alexander Rybak kommentaren på min blogg så måste jag tyvärr säga att det är permanent, han har fått höra det ett antal gånger och han är mindre glad över det så att säga.

    Och ja, NOFX var grymma förresten :)

    SvaraRadera